poniedziałek, 30 lipca 2012

Papierowy filigran

Kilka dni temu odkryłam Quilling, czyli ozdoby z papieru (rodzaj papieroplastyki). Zasada działania jest bardzo prosta - z wyjściowej spirali można uformowac wiele różnych kształtów odpowiednio zgniatając i wyginając zewnętrzne warstwy papieru. W internecie jest mnóstwo blogów dotyczących Quillingu, a na youtube znajdziecie masę filmików instruktażowych. Zachwycona papierowym filigranem od razu przystąpiłam do działania i z kilku podstawowych kształtów zrobiłam swoje kompozycje. Najbardziej w Qiullingu podobają mi się białe płatki śniegu lub monogramy, natomiast kolorowe kwiatki lub kartki na różne okazje są jak dla mnie ciut kiczowate. Polecam obejrzenie bloga :
http://www.allthingspaper.net/  oraz obejrzenie filmiku instruktażowego.



Fot. Anna Gnieciecka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz