sobota, 7 kwietnia 2012

Wzornik de luxe

Z dumą prezentuję wzornik haftów. Wyhaftowanie wzornika zajęło mi dużo czasu (zaczęłam w lutym, skończyłam z początkiem kwietnia), lecz przyznam nieskromnie, że było warto. Mój wzornik jest składanką różnych motywów występujących na wzornikach od końca XVI do XX wieku  Motywy zaczerpnęłam ze wzorników znalezionych w książkach, na stronach muzeów (m.in. Metrpolitan Museum of Art, Victoria & Albert Museum, Boston Museum of Fine Arts) oraz z internetu.
Wymiary : 42,5 x 29 cm













Fot. Anna Gnieciecka

7 komentarzy:

  1. jelonek jest niezbędny we wzornikach, ot co!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja powiem neiskromnie, że wyszło ci rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, już myślę nad następnym haftem :)

      Usuń
  3. paw to mój favoryt, chociaż równie dobrze mógłby robic za jakieś drzewko owocowe hehehehe, PIEKNE!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach, tyle komplementów, ale fajnie :), dziękuję bardzo

      Usuń